Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Anticimex is ‘The modern pest control company’. Onze expertise in preventie, nieuwe technologieën en duurzame oplossingen zorgt ervoor dat we voldoen aan de eisen voor een gezonde leefomgeving, voor zowel bedrijven als particulieren, in 20 landen wereldwijd.
Anticimex is een internationaal dienstverlenend bedrijf. Wij zorgen voor een veilige en gezonde leefomgeving binnenshuis via ongediertebestrijding en preventie, alsook zwam- en vochtbehandelingen en begassingen van houtinsecten/voorraadinsecten. Op deze manier garanderen wij de voedselveiligheid en productkwaliteit in uw bedrijf.
Anticimex Group is 9000 medewerkers sterk en bedient 3 miljoen klanten in 20 landen wereldwijd. Onze focus is en blijft gericht op klantentevredenheid en technologische ontwikkelingen.
Ben jij de collega die we zoeken?
Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen, problemen of klachten, en zorgt ervoor dat deze efficiënt, vriendelijk en oplossingsgericht worden behandeld. Je werkt nauw samen met andere afdelingen en ondersteunt ook commerciële processen waar nodig.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Als medewerker in deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt binnenkomende telefoons, e-mails en post, geeft correcte informatie over onze producten en diensten en registreert klantcases in het CRM-systeem. Je volgt klantvragen op volgens de gemaakte afspraken of stelt offertes op wanneer nodig. Je neemt ook proactief contact op in het kader van onze klantentevredenheid (NPS).
Je zoekt actief mee naar oplossingen bij vragen of klachten. Door efficiënt en empathisch te bemiddelen tussen klanten, accountmanagers, planning, warehouse en operations zorg jij ervoor dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt.
Daarnaast zorg je ervoor dat alle klantinteracties netjes geregistreerd worden. Je bezorgt op aanvraag technische documentatie en houdt alle klantdossiers up-to-date. Ook het registreren van leads en commerciële opportuniteiten behoort tot jouw taken.
Je ondersteunt het Sales Support-team bij drukte of afwezigheid en biedt commerciële ondersteuning door kleine uitbreidingen of producten aan te bieden aan bestaande en nieuwe klanten. Waar mogelijk neem je ook zelf opportuniteiten op en geef je gericht advies aan interne collega’s zoals Digimex of de commerciële Nationale Account Managers.
Tot slot werk je nauw samen met interne teams. Je fungeert als brugfiguur tussen klant en collega’s om een klantgerichte aanpak te verzekeren en zo bij te dragen aan een vlotte dienstverlening.
Vereiste competenties
Teamspirit en zelfstandig kunnen werken
Klantgerichtheid en commerciële feeling
Vlotte communicatie, met perfecte kennis van het Nederlands en goede kennis van het Frans
Stressbestendig en in staat om efficiënt te multitasken
Nauwkeurigheid in administratie en oog voor detail
Proactief en probleemoplossend denkvermogen
Prioriteiten kunnen stellen en verantwoordelijkheid opnemen
Discreet en diplomatisch in klant- en teamcontacten
Bij Anticimex bieden we een aantrekkelijk loonpakket aan:
Competitief bruto maandsalaris
39 uur per week, oftewel 7,8 uur per dag
20 verlofdagen + 6 ADV-dagen, waarbij je de verlofdagen vrij kunt kiezen
2 dagen per week de mogelijkheid om te telewerken (na opleidingsperiode ± 6 maanden)
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
Bonus volgens CAO90
Eco-cheques
Maaltijdcheques
Daarnaast genieten medewerkers van extra voordelen. Elk jaar kun je samen met je collega’s een teambuilding organiseren, en we zorgen ervoor dat belangrijke feestdagen zoals Kerst, Pasen en Sinterklaas feestelijk worden gevierd. Onze flexibele werktijden geven je de vrijheid om te starten tussen 7u30 en 9 uur.
Teamwork is essentieel!
Teamwork staat bij ons centraal. We organiseren elk kwartaal een teammeeting met de volledige branch en hebben jaarlijks een nationale bijeenkomst om de samenwerking te versterken en successen te vieren.
Onze drie kernwaarden – innovatie, betrouwbaarheid en duurzaamheid – leiden ons in alles wat we doen en vormen de basis voor ons succes en onze groei.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier